Press "Enter" to skip to content

Kokius privalumus suteikia CRM valdymo sistema?

 

CRM sistema – programinės įrangos tipas, leidžiantis įmonėms valdyti, sekti ir tvarkyti santykius su klientais ir automatizuoti pardavimo procesus. CRM („Customer relationship management“) reiškia ryšių su klientais valdymą. Sistema saugo tokius kliento duomenis, kaip, vartotojų elgsena, darbo laikas įmonėje, pirkimo, pardavimo įrašai ir pastabos. Šis įrankis labai naudingas sklandžiam verslo veiklos optimizavimui, nes pagerina organizacijoje vykdomą klientų aptarnavimą. 

CRM valdymo sistema gali suteikti labai daug naudos verslui: pradedant klientų išlaikymu ir pritraukimu, baigiant padidėjusiu įmonės veiklos produktyvumu. Su šia sistema ne tik saugomi ir vertinami kontaktai, bet ir automatizuojamos pagrindinės darbo užduotys. 

CRM programinė įranga veikia stebėdama jūsų esamų ir potencialių klientų elgesį ir veiksmus turimoje internetinėje svetainėje, elektroniniame pašte, socialiniuose tinkluose ir nukreipia klientą pas jus bei įspėja apie potencialius pirkimus. Ši sistema naudojama, siekiant saugoti ir tvarkyti jūsų verslo santykių su klientais duomenis. Kviečiame susisiekti dėl DINETA CRM išbandymo.

CRM valdymo sistema gali būti naudojama įvairiais tikslais ir suteikia labai daug privalumų kiekvienam verslui:

  • tvarko centralizuotą duomenų bazę visoje pardavimo organizacijoje;
  • įvairias administracines užduotis paverčia efektyviomis;
  • tvarko įvairius kontaktinius duomenis;
  • tvarko bendravimą ir sąveiką su esamais ir potencialiais klientais;
  • užtikrina sklandesnį ir geresnį klientų aptarnavimą;
  • segmentuoja klientus;
  • primena „sekti“ perspektyvas;
  • sukuria pardavimo ataskaitas;
  • automatizuoja pardavimo rezultatų prognozę;
  • suteikia detalią duomenų analitiką;
  • išsaugo tą pačią programinę įrangą tol, kol gyvuoja pati įmonė;
  • automatizuoja duomenų įvedimą ir palengvina darbą įmonėms darbuotojams;
  • užtikrina, kad būtų palengvinamas bendravimas tarp komandos narių įmonėje;
  • padidina bendrą įmonės darbuotojų veiklos našumą ir efektyvumą;
  • su laiku padidina įmonės pardavimus;

Be CRM ir kitų verslo valdymo sistemų būtų sunku įsivaizduoti patogias darbo sąlygas darbuotojams ir padidėjusius įmonių pardavimus. Šiais laikais, kai informacijos kiekis toks didelis – tiesiog būtina susisteminti duomenis ir taip palengvinti įvairius darbus. Tai padeda sutaupyti daug laiko, o tai reiškia, kad dėl padidėjusio produktyvumo įmonėse galima pasiekti žymiai geresnių pardavimo rezultatų.