Jei planuojate sukurti e. prekybos svetainę, negalite praleisti vieno esminio žingsnio: raktinių žodžių tyrimo. Kodėl raktinių žodžių tyrimas toks svarbus? Nes jis padeda nustatyti, kokius žodžius ir frazes potencialūs klientai vartoja ieškodami tokių produktų ar paslaugų kaip jūsų. Kai žinosite, į kokius raktažodžius orientuotis, galėsite optimizuoti svetainės struktūrą ir tekstinį turinį, kad paieškos sistemų rezultatų puslapiuose (Google) jūsų svetainė būtų rodoma kuo aukščiau. Kitaip tariant, geras raktinių žodžių tyrimas padės pagerinti jūsų svetainės SEO (optimizavimą paieškos sistemoms). O tai reiškia didesnį srautą, daugiau potencialių vartotojų ir daugiau pardavimų ir daugiau pelno Jums.
Kaip atlikti raktinių žodžių tyrimą
Yra keletas skirtingų būdų, kaip atlikti raktinių žodžių tyrimą. Vienas iš populiarių būdų – naudoti „Google” raktažodžių planavimo įrankį, kuris yra „Google Ads” platformos dalis. Norėdami naudotis raktažodžių planuotuvu, tiesiog įveskite į įrankį pradinį raktažodį (t. y. žodį ar frazę, susijusią su jūsų verslu) ir paspauskite „ieškoti” Tada „Keyword Planner” pateiks susijusių raktažodžių sąrašą, taip pat duomenis apie kiekvieno raktažodžio mėnesio paieškos apimtį, konkurencijos lygį ir vieno paspaudimo kainą (CPC). Šiuos duomenis galite naudoti norėdami nustatyti, į kuriuos raktažodžius verta orientuotis savo e. parduotuvės svetainėje
Kitas populiarus raktažodžių tyrimo būdas – naudoti „Google Search Console” (anksčiau žinomą kaip „Google Webmaster Tools”). Google Search Console – tai nemokama platforma, kurioje interneto svetainių valdytojai gali sužinoti, kaip jų svetainė veikia „Google” paieškos rezultatuose. Norėdami ją panaudoti i, tiesiog prisijunkite prie savo paskyros ir pereikite prie skirtuko „Paieškos srautas”. Tada spustelėkite „Search Analytics” Ten galite matyti, kokie raktažodžiai lemia jūsų svetainės lankomumą ir kaip dažnai šie raktažodžiai naudojami paieškoje. Šie duomenys gali padėti dar labiau patikslinti tikslinių raktažodžių sąrašą.
Seo paslaugos gali būti puiki išeitis, ypač jei neturite laiko ar žinių raktinių žodžių tyrimui atlikti patys, visada galite pasisamdyti SEO agentūrą ar konsultantą, kuris tai atliktų už jus. Tai lengviausias kelias, tačiau jis kainuoja nemažus pinigus.
Apžvalgos svarbiausi dalykai
Raktinių žodžių tyrimas yra esminis pirmas žingsnis optimizuojant e. parduotuvės svetainę SEO optimizavimui. Iš anksto atlikę raktinių žodžių tyrimą, galėsite nustatyti žodžius ir frazes, kuriuos potencialūs klientai naudoja ieškodami tokių produktų ar paslaugų kaip jūsų. Turėdami šias žinias, galėsite optimizuoti svetainės struktūrą ir tekstinį turinį, kad svetainė Google paieškos sistemoje būtų rodoma kuo aukščiau – taip padidinsite lankytojų srautą, potencialių klientų skaičių ir pardavimus.