Press "Enter" to skip to content

SEO optimizacija: kas tai ir kaip veikia? Pasakoja specialistas

Gera reklama gali padėti pasiekti Jūsų verslui kur kas daugiau. Žinoma, pasakyti, kad Jūsų veiklai reikalinga gera reklama – paprasta, tačiau šiuo metu pačios rinkodaros galimybės yra tokios plačios, kad ne visada paprasta rasti tai, kas tikrai veikia geriausiai.

Ypač dažnai minimos SEO paslaugos, kurios vertinamos dėl ilgalaikio efekto, kuris yra pasiektas už patrauklias kainas.

Apie SEO galimybes ir kodėl, tai yra geriausia reklama – pasakoja SEO specialistas Paulius.

Organiškumas ir pamatuojama nauda

SEO paslaugos, kaip reklama, labai dažnai vertinamos dėl to, kad pačios reklamos naršytojai net nemato. Kadangi šiuo metu reklamų labai daug, jos erzina, dažnai kyla priešpriešinis jausmas pamačius reklamą ir nebesinori pirkti konkretaus gaminio.

SEO reklama suteikia galimybę pasiekti aukštesnes Google pozicijas, tačiau naršytojams puslapis randamas per paiešką, raktinius žodžius. Tokiu atveju svetainė atrodo patikima, sulaukia daugiau lankančiųjų, kadangi tai nėra erzinanti reklama“- teigia Paulius.

Labai patogu tai, kad pamatuoti SEO naudą yra labai įmanoma. Taigi, galima įvertinti – kiek buvo investuota ir kiek uždirbta.

Ilgalaikė nauda

Daugeliui verslininkų, kurie ieško reklamos už gerą kainą, SEO paslaugos labai patinka ir dėl to, kad investicija leidžia džiaugtis ilgalaike nauda. Tokiu atveju kartą kardinaliai sutvarkius puslapį – tereikia palaikyti priežiūrą, minimaliai reaguoti į pokyčius, kad rezultatas būtų ilgalaikis.

Net ir nustojus investuoti į SEO – Jūsų puslapis gana ilgai išliks aukštose pozicijose. Tai priklauso nuo to – kaip dirba Jūsų konkurentai. Pozicijos gali nekeisti net ir metus, kitus, tad pirmiausia svarbu pažinti savo konkurentus, kad pavyktų sukurti tinkamą reklamos strategiją“,- atvirauja SEO specialistas.

Visgi, ilgalaikei naudai visada geriausia skirti bent jau minimalias investicijas SEO palaikymui, kadangi tai leis Jums išlaikyti aukštas pozicijas paieškos sistemoje.

Verslas be reklamos, deja, niekada nebus nei labai našus, nei sulauks daug klientų. Šiuo metu reklama yra karalius, tad pirmiausia reikia sukurti jos strategiją, o tik tada pradėti vykdyti veiklą. O kokia reklama labiausiai tinka Jūsų veiklos atveju?